زندگی پرستاره من

دریچه ای کوچک به جهانی بزرگ

زندگی پرستاره من

دریچه ای کوچک به جهانی بزرگ

متولدین ماه سیزدهم!!!

سلام


بسیاری از ماها از طالع بینی شنیده ایم و خیلی از ماها پای حرفهای طالع بین ها نشسته ایم اغلب چرت و پرت تحویل گرفته ایم ولی بعضا حقایقی پیش چشمانمان اشکار شده است



من امروز و اینجا نمیخواهم از طالع بینی بگویم. علاقه و کمی تخصصم را کتمان نمیکنم اما از حقیقتی که خیلی ها نمیدانند میخواهم پرده بردارم.

 

 

حتما شنیده اید که در بسیاری از مجلات و روزنامه و سایتها و ... طالع متولدین ماه ها را منتشر میکنند! اینکه چقدر میتوان باور کرد چندین میلیون ادم فقط به واسطه تولد در یک ماه خصوصیات مشابه یا طالع مشابهی داشته باشند، بماند!!! اما ایا واقعا ماه های تولد ما همان است که در شناسنامه هامان درج شده است... رضا طامهری متولد 13 فروردین 66؟؟؟؟ 

ایا ماه طالع من هم همین است؟؟

در طالع بینی مرسوم با استفاده از حروف ابجد اسم فرد و اسم مادر وی و محاسبه حروف ابجد این دو ماه طالع فرد محاسبه میشود اما این ماه مورد نظر ما برای طالع بینی که در مجله ها ذکر میشود نیست. این نوع طالع بینی و کلا طالع بینی هایی که براساس ماه واقعی تولد  (نه ماهی که با حروف ابجد محاسبه میشود و طبع و طالع را مشخص میکند) طالع بینی خورشیدی نامیده میشود انگار منشا ان کشور چین است



خب! ایا ماه واقعی تولد ما همین هاست! جواب منفی است!!!


برخی از ما متولد ماه سیزدهم هستیم! حال چگونه؟؟؟


همه با سالهای کبیسه اشنا هستیم!! در هر پنج سال یک سال 366 روز است اما در گذشته اینگونه نبوده یعنی زمانی که علوم طالع بینی و علوم غریبه در حال پیشرفت بوده اند، همه سالها 365 روز بود و برای حفظ نظام فصلها و جابجا نشدن انها هر 150 سال یک ماه به سالها اضافه میشد تا جبران هر 5 سال یک روز اضافه را بکند! به این ماه، ماه سیزدهم میگفتند! در صور فلکی دایره البروجی هم این ماه را صورت فلکی مار افسای مشخص میکردند! یعنی بعضی ها متولد ماه سیزدهم هستند پس عملا طالع بینی های خورشیدی مرسوم این دوره باطل است چون زمان تولد خیلی ها با انچه در شناسنامه هاشان درج شده تفاوت دارد!!



شاید در اینده در جایی اگر فرصتی شد بیشتر از طالع بینی بگویم... شاید کمی تخصصی تر

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا خاکی شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.parisakhaki.blogfa.com

ممنون...

پونه یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 10:17 ق.ظ

متولد 13/01/92؟؟؟؟!!!!!!!!!

وای ببخشید اشتباه نوشتم الان درستش میکنم
نه که همه بهم میگن وای چقد جوون موندی خودمم باورم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد