زندگی پرستاره من

دریچه ای کوچک به جهانی بزرگ

زندگی پرستاره من

دریچه ای کوچک به جهانی بزرگ

انیمیشن ستاره خون آشام

انیمیشنی که در زیر لینک آن را قرار خواهم داد، تصور سازنده آن از سیر تکامل یک خون اشام کیهانی تا انفجار آن است

ستارگان خون آشام اغلب ستارگانی در حد و اندازه های خورشید هستند که در اواخر عمر خود به سر میبرند(مثلا مرحله کوتوله سفید) این ستارگانی هنگامی که در سیستمهای دوتایی ستاره ای قرار میگیرند بخاطر چگالی و جاذبه بالاتر شروع به مکیدن مواد ستاره ی همدم خود میکنند، این سیر تا هنگامی ادامه دارد ستاره های خون آشام دیگر قادر به تحمل جرم بالای حاصله را نداشته باشد و ناگهان منفجر میشود


برای دانلود با حجم ۱.۹ مگابایت (small QT) اینجا
دانلود با حجم ۲.۵ مگابایت (small flash) اینجا
حجم ۱۴.۴ مگابایت (Mpeg-1) اینجا
و حجم ۱۷.۵ مگابایت (HD & Applr TV) اینجا کلیک کنید
نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 10:23 ق.ظ http://monajjemkocholo.blogfa.com/

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
من وبلاگ شمارا به وبلاگ خودم لینک کردم خوشحال میشم شماهم وبلاگ مرا جز پیوندهای خودتون قرار دهید
ممنون
آسمونتون پر ستاره

سلام
با کمال میل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد